Bülbül çekmek isterken önce birisi sol tarafımızdan sık yeşilliğin içine geldi. Biraz poz verip gitti. Sonra karşıdan yukarıdan bir tane kuş geldi o da kısa süre gezinip gitti. İkisi de hiç ötmedi. Babamla bekledik ama hiç ses çıkarmadılar. Bu kuşa tanıma programları çalı kamışçını dedi. Öbür fotoğrafını da fotoforuma yükledim\\r\\nhttps://www.trakus.org/kods_bird/uye/?fsx=2fsdl47@d&idx=335174\\r\\n