Ben Samsun Çarşambalıyım.
Haliyle kuşçu olduktan sonra da memlekete birçok kez gidip geldim.
Cenaze, düğün, ziyaret, fınduk ve bilhassa kuş için.
Lakin o kadar gitmeme rağmen o alana, bir hayvan var, kendini benden gizleyen, belalınında belalısı benim için.
Oysaki giden fotoğraflıyor, gelen fotoğraflıyor onu. E gücüme de gitmiyor değil bu durum. Utanıyorum kendimden lafı her geçtiğinde, nasıl olurda hala göremedim diye.
En nihayetinde şeytanın bacağını kırdık, kim daha belalıymış göstermiş olduk :)
Sevgili Adem Akbıyık, Musa Dikmenli ve Ömer Faruk Şahin ile 4 günlük bol kertikli, içimize de sinen hani, güzel Samsun turundan bir kare armağan olsun onlara ve siz sevgili seyircilere.
Kusurlarıyla affola, iyi seyirler.