Ben bu modellerin ikisini de kullanmadım, aslında Nikon çok az kullandım, kullanım amacı ağırlıklı olarak kuş fotoğrafı ise daha eski teknoloji olmasına rağmen ben D8000'i seçerdim, çözünürlüğü diğerinin neredeyse iki katı ve ful frame olmasından dolayı, bu size uçan kuşları çerçevede tutma kolaylığı ve daha fazla kırpma yapabilme imkanı verir.