X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3185

FORUM

Canon EOS R7 Mark II

gedizmen gedizmen 5.12.2025 15:22:00
Canon EOS R7 Mark II nin ne zaman çıkacağı konusunda bilgisi olan var mı...


celalabay celalabay 24.05.2026 21:39:00

Zamanında 90D ilk çıktı, geldiği gibi aldım. Hayatımın hatasını yaptığımı ilerleyen süreçte deneyimledim :) Bir daha asla yeni çıkan makineyi almayacağım. Sebebi biraz açayım ; ilk önce modları saçmalamaya başladı. M modu çalışmayı durdurdu, garanti kapsamında incelendi ama çözüm bulunamadı. Parça beklendi vs sonra anakart değişti. Problem düzelmediği gibi bu defa da AV ve TV modları gitti. Akabinde garanti de bitti. Ne parça bulunuyor ne tamir ediliyor. Sadece oto mod ve P modunda çalışıyor şu an. Haricen bir sıkıntısı yok. Aynasıza geçince aynı hatayı yapmadım. R5 MkII yi iyice kullanıcı tecrübelerini dinleyerek edindim. Şimdilik aramız iyi.

gervaqo gervaqo 4.05.2026 13:16:00

Zaten çok sancılı bir süreçti, çıksa da hemen almayıp bir süre tepkileri bekleyecektim, demek ki beceremediler. Ben ne varsa eskilerde var deyip 5D Mark4'ten devam edeceğim bir süre daha:) R5 M2 bence de şu an için en iyisi.

sener sener 4.05.2026 12:17:00

R1 mükemmel. Vizörü, hızı ve AF sistemi özellikle. Aynı özellikleri kompakt alt kameralarda R5, R6, R7 gibi vereceklerdir mutlaka. Muhtemelen daha yüksek çözünürlükte. Biraz beklemek lazım.

armadillo armadillo 4.05.2026 11:47:00

R7 mark 2 çıkışı başka bahara ertelendi, r5 mark 2 daha iyidir

gervaqo gervaqo 30.12.2025 10:23:00

Ben de bekliyorum çıkmasını ama sınıf atlayacak dolayısıyla fiyat yükselecek söylentileri de var, hayırlısı.

Kelaynakci Kelaynakci 30.12.2025 09:36:00

Muhtemelen Efsane aynalı cameralar 7D ve 7D mark ıı serisi gibi budefa Aynasız Rf olarak yüksek performanslı olacak bende bekliyorum Rf 5 d mark ıı ye çok ısınamadım şimdilik gözüm R 1 de umarım yanılmam
Selamlar

gedizmen gedizmen 23.12.2025 14:01:00

R7 Mark II heyecan verici haberler; 2026 yılının ilk çeyreğinde piyasaya sunulacak https://www.youtube.com/watch?v=hrylscqSjLU&t=108s

gedizmen gedizmen 6.12.2025 21:27:00

hadi gelsin artık...

keynowski keynowski 6.12.2025 16:12:00

Benim de bilgim Olcay Beyle aynı. Dedikodu sitelerinde R1' in yavrusu :) gibi olacak şeklinde söylentiler vardı bir süre öncesine kadar. Ama bugünlerde R6 Mark III piyasaya çıktığı için dikkatler ona kaydı ve R7 Mark II şimdilik biraz unutuldu. Bu arada R6 Mark III' de güzel gelişmeler oldu. Önceki 24MP sensörlü makineden 33MP' e yükseltildi. Tampon bellek arttırıldı. 1 CF Express yuvası var artık. (1 tane de SD kart yuvası var) Odaklama sistemi R1 ve R5 Mark II' ye benzer performansa kavuştu. Seri çekim hızı 40fps' ye yükseltildi. Bence bizim açımızdan tek eksi yönü sensör okuma hızında bir iyileşme olmaması. Bu da elektronik deklanşör kullanırken yine bir miktar rolling shutter' a (fotoğraflarda eğilme-bükülme vs) yol açacak. (R5 Mark 1, R6 Mark 2 kadar yaklaşık). Bu saatten sonra bence mekanik ya da elektronik ilk perde kullanılmaz. O nedenle makinelerin elektronik perdedeki performanslarının çok iyi olması en az AF sistemi kadar önemli bence. Umarım R7 Mark II ' de bu hataya düşmezler. Krop sensörlü makineler Canon /Nikon /Sony tarafından biraz üvey evlat muamelesi görüyorlar. Ama R7 Mark II vaat edildiği gibi olursa, bu bir dönüm noktası olabilir krop makineler için. Gerçi Fuji ve OM System' in krop sensörlü bazı makineleri oldukça iddialılar bu konularda...Bekleyip göreceğiz.

zaferK zaferK 5.12.2025 23:17:00

Her ikisi de yılbaşından önce çıkacak...biraz daha sabır...:)

kabacallo kabacallo 5.12.2025 19:56:00

R6 mark iii yeni tanıtıldı, dedikodu sitelreine göre en erken mart 2026'da bekleniyor ama tabi kesin bir bilgi yok.

Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT