Nikon Z8 mi Z9 mu?
Hidoshi61 24.01.2026 22:48:00
Selamlar herkese
Halihazırda nikon d810 ve tamron 150-600mm ekipman kullanıyorum. Diğer nikon lenslere de sahibim.
mikonun z8- z9 makineleri arasında gidip geliyorum.
Özellikle makinedeki titreşim engelleyici, yüksek fps, netleme sistemi olarak yeni aynasızlar beni cezbediyor.
Bu konudaki tecrübeli hocalarım çoktur, sizin fikirleriniz de benim için değerli.
Sebebleriyle alınır alınmaz veya daha mantıklı çözümlerinize duymak isterim. İyi günler herkese...