selkapanı
latifcim 2.03.2026 21:21:00
merhaba arkadaşlar Ankara gölbaşındaki sel kapanı kuş alanı tamamen kurumuştu. 2 mart 2026 tarihinde buraya gittim. sel kapanının hafif bir su toplanması vardı. çok uzaktaki bir adacıkta 30 civarında kuş vardı. kızkuşu ve angıtları görebildim. umarım kısa sürede eski günlerine kavuşur.