Ne spam ne de başka bir yer, hiç bir yerde yok.
Bir kaç gün geldi sonrası dediğiniz gibi bir kaç gün yine gelmiyor.
Spama da düşmüyor bende.
Birkaç gündür artık bana da mail gelmiyor.
Can bey aynı sorun bende de var. Mesajlar Spam'a düşüyor.
Bu mesajın da geliyor olması gerekir değil mi Cengiz Bey. İlginç bazen geliyor 14 Mart'ta 2 adet gelmiş sonrası gelmemiş.
Bana geliyor Can bey.