Giriş seviyesi gövde sonuçta, R5, R7 gibi gövdelerdeki özelliklerin çoğu yok veya kısıtlı, display sabit, ISO aralığı sınırlı, seri çekim hızı düşük vb. Ama sensörü bir lompak makinadakinden çok daha büyük olduğu için alacağınız sonuçlar kıyaslanamaz bile. Hem bu gövde hem bahsettiğiniz lens ile düşük ışık koşullarında iyi sonuç almanız zor ama her koşulda kompak makinaya göre çok daha iyi olacaktır, gövde 350 gram kadar, lens 2 kiloya yakın, dengesizlik olabilir,