X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Gök doğan

Gök doğan >> Peregrine Falcon >> Falco peregrinus

Türlere devam...

Tam kadraja yakındır. Değerlendirme ve yorum yazan herkese teşekkürler...

Sevgi ve selamlar...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Gök Doğan
Kuş Türü
Gök doğan
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
17.06.2009
Çekim Tarihi
13.06.2009 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - İstanbul

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   33. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   3133 | Yorum Sayısı »   91 | Beğeni Sayısı »   1 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

oguz44
oguz44     |     17.04.2012 14:18:00
Mehmet Bey muhtesem bır kare ellerinize saglık
Selamlar
mehmetz
mehmetz     |     17.04.2012 14:29:00
Çok teşekkür ederim Oğuz Bey.
Selamlar 
uperktas
uperktas     |     22.06.2009 18:22:00
Müthiş bir kare. Tebrikler.
mehmetz
mehmetz     |     2.10.2009 01:18:00
Çok teşekkür ederim Utku Bey.
Selamlar
buzzard
buzzard     |     19.06.2009 17:30:00
merhabalar .kare tek kelime ile mükemmel .ekipmanın hakkını vermişsiniz.yalnız tür konusunda bana adadoğanı gibi geldi....tabii bütün arkadaşlar gökdağan demiş ama altı desen adadoğanını andırıyor..elinize sağlık.selamlar.saygılar...
mehmetz
mehmetz     |     19.06.2009 18:43:00
Çok teşekkür ederim Barış. Genç birey gök doğan.
Selamlar
zaferK
zaferK     |     19.06.2009 13:08:00
Muhteşem bir aksiyon karesi...ellerinize sağlık...
mehmetz
mehmetz     |     19.06.2009 16:19:00
Çok teşekkür ederim Zafer Bey.
Selamlar
cengiz
cengiz     |     19.06.2009 11:58:00
mehmet bey selamlar avıyla guzel yakalanmıs kare eline saglık görüşmek üzere
mehmetz
mehmetz     |     19.06.2009 16:19:00
Çok teşekkür ederim cengiz Bey. Görüşmek üzere.
Selamlar
KANDIZLIK
KANDIZLIK     |     18.06.2009 23:18:00
Uçar halde detaylar çok güzel, hem de pençelerinde avıyla . Tebrikler, elinize sağlık .
mehmetz
mehmetz     |     19.06.2009 16:18:00
Çok teşekkür ederim Arslan Bey.
Selamlar
moşe
moşe     |     18.06.2009 22:34:00
Çok harika bir resimm bu kadar ileri bir başarı tebrik ederimm ... hakkaeten çok başarılı...
mehmetz
mehmetz     |     19.06.2009 16:17:00
Çok teşekkür ederim Onur Bey.
Selamlar
seyyah
seyyah     |     18.06.2009 12:02:00
Süper ötesi bir şey .Renkler,detaylar herşeyi ile çok güzel.Tebrikler.
mehmetz
mehmetz     |     19.06.2009 16:17:00
Çok teşekkür ederim Tamer Bey.
Selamlar
NACİEYP
NACİEYP     |     18.06.2009 10:37:00
tebrik ederim Mehmet Bey
hem uçar hem gökdoğan,hem bu kadar yakın hem de avıyla
nikonla olması zaten iftihar vesilesi:)
mehmetz
mehmetz     |     19.06.2009 16:13:00
Çok teşekkür ederim Naci Bey. Nikon focuslayınca böyle oluyor:)
Selamlar
asude
asude     |     18.06.2009 01:02:00
Yoğunluktan atlamışım.... Nikonla uçar çekmek sadece ustalara ait özel yetenek... :) MÜTHİŞ... Ellerinize ve emeklerinize sağlık Mehmet Bey... Selamlar........
(Bugün Nikonla bayağı bişeyler çektik........ Canon da denedikten sonra bakalım....)
mehmetz
mehmetz     |     18.06.2009 10:23:00
Çok teşekkür ederim Asude Hanım. Ben sizin için doğru olanı seçeceğinize eminim:)
Selamlar
baskin
baskin     |     17.06.2009 23:03:00
Süper bir kare.
Tebrikler.
Selamlarımla..
mehmetz
mehmetz     |     18.06.2009 10:22:00
Çok teşekkür ederim Nadir Bey.
Selamlar
mehmetunlu
mehmetunlu     |     17.06.2009 22:50:00
Çok güzel olmuş elinize sağlık.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 22:55:00
Çok teşekkür ederim Mehmet Bey.
Selamlar
ogami
ogami     |     17.06.2009 19:32:00
Baş köşe. Emeklerinize sağlık.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:10:00
Çok teşekkür ederim Erdem Bey.
Selamlar
Gracious
Gracious     |     17.06.2009 19:00:00
Yoksa bu benim kuşun yavrusu mu? ellerine sağlık abi nefis fotoğraf..
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:09:00
Çok teşekkür ederim Veysel. Olabilir valla:))
Selamlar
Maximusgama
Maximusgama     |     17.06.2009 17:59:00
Uçarların böyle renkleriyle uyumlu fotoğrafları bir başka güzel oluyor.Bir de böyle Nevaleyi kapmışsa seyir zevki tavana vuruyor.Başarılı çalışmanızı tebrik ederim.Selamlar.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:08:00
Çok teşekkür ederim Olcay Bey.
Selamlar
oguz43
oguz43     |     17.06.2009 16:47:00
harika olmuş.. tebrikler .
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:07:00
Çok teşekkür ederim Erhan Bey.
Selamlar
birgök
birgök     |     17.06.2009 13:24:00
Mehmet Bey, avıyla birlikte güzel bir tür.
Tebrikler.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:07:00
Çok teşekkür ederim Birtan Bey.
Selamlar
surgeon
surgeon     |     17.06.2009 12:29:00
Mükemmel, başköşe.


Hüseyin
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:07:00
Çok teşekkür ederim Hüseyin Bey.
Selamlar
DECO
DECO     |     17.06.2009 12:22:00
Eline sağlık Mehmet abi, muhteşem.

Türün en iyi karesi denebilir.

Selamlar ....
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:06:00
Çok teşekkür ederim Ulaş. Cem e yazdıklarım senin içinde geçerli :))
Selamlar
CemDGT
CemDGT     |     17.06.2009 11:46:00
Ne yaptın Abi :)) Mükemmel...
Selamlar...
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:06:00
Çok teşekkür ederim Cem. Görüşemiyoruz yahu!! :)
Selamlar
nkaano
nkaano     |     17.06.2009 11:44:00
Tek kelimeyle harika ellerinize sağlık
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:05:00
Çok teşekkür ederim Nurikaan Bey.
Selamlar
mutan
mutan     |     17.06.2009 11:41:00
hadi canııımm....nefis...
başköşeye
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:04:00
Çok teşekkür ederim Serkan Bey.
Selamlar
fkocaeli
fkocaeli     |     17.06.2009 11:29:00
Müthiş olmuş,çok beğendim,emeklerinize sağlık Mehmet bey tebrik ediyorum.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:04:00
Çok teşekkür ederim Fikri Bey.
Selamlar
aqua
aqua     |     17.06.2009 11:24:00
Tam puan Ellerine sağlık Mehmet.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:03:00
Çok teşekkür ederim Ekrem. Denizli den sandıktakilerini merak etmiyorum hiç:))
Selamlar
mrmehmet
mrmehmet     |     17.06.2009 10:34:00
Pençesindeki aviyla harika bir çekim olmuş.
Kutlarım.
Selamlar.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:02:00
Çok teşekkür ederim Mehmet Bey.
Selamlar
karaani
karaani     |     17.06.2009 10:28:00
Muhteşem olmuş abi.
Çok süper.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:01:00
Çok teşekkür ederim Veysel kardeşim.
Selamlar
hakan68
hakan68     |     17.06.2009 10:13:00
Kürşat a ek yapayım, en değerlilerinden biri:))
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 20:00:00
Çok teşekkür ederim kanka:))
Selamlar
kursatt
kursatt     |     17.06.2009 10:02:00
abi napacaksınız kerkoyu ben size geleyim en iyisi. en iyi fotolarından biri olmuş.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 19:59:00
Çok teşekkür ederim Kürşat. Önce biz gelekte sende ne zaman istersen buyur hacım:)))
Selamlar
çaylaak
çaylaak     |     17.06.2009 09:41:00
Söyleyecek söz bulamıyorum.Ellerinize sağlık.Başköşe...
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:44:00
Çok teşekkür ederim Mahmut Bey.
Selamlar
ömer
ömer     |     17.06.2009 09:39:00
Rengi , pozu , ayağındaki avı ile harika olmuş Mehmet bey nikonlan çektiğinize göre havada duruyordu herhelde.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:43:00
Çok teşekkür ederim Ömer Bey. Nikon için söyleyebileceğim, 1/1600 sn de bile perde hızı yetişmemiş
kanat uçlarına:))
Selamlar
Timur
Timur     |     17.06.2009 09:16:00
Mehmet abi eline sağlık çok güzel bir fotoğraf olmuş.
Selamlar
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:40:00
Çok teşekkür ederim Timur.
Selamlar
atmaca54
atmaca54     |     17.06.2009 08:56:00
Abi oralara gidip kuşu görmek artık farz oldu yani:))))
Eline kolun sağlık.

saygılarımla
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:38:00
Çok teşekkür ederim Erkan.
Selamlar
armadillo
armadillo     |     17.06.2009 08:43:00
harika olmuş
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:37:00
Çok teşekkür ederim Gökhan Bey.
Selamlar
kcitak
kcitak     |     17.06.2009 08:01:00
Müthiş olmuş, elinize sağlık, selamlar
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:37:00
Çok teşekkür ederim Kamil Bey.
Selamlar
dede
dede     |     17.06.2009 07:59:00
Süper, ayağında da avı ile. Başköşelik.
Sevgilerimle.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:36:00
Çok teşekkür ederim Cevat Bey.
Selamlar
MuratC
MuratC     |     17.06.2009 07:46:00
Super bir kare olmus Mehmet bey, herseyi ile harika, tebrikler, baskose
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:35:00
Çok teşekkür ederim Murat Bey.
Selamlar
Kadird
Kadird     |     17.06.2009 07:12:00
Mehmet Bey harika elinize sağlık.
Avı ne acaba, görebildiniz mi?
Selamlar...
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:34:00
Çok teşekkür ederim Kadir Bey. Avı kuş ama cinsini tespit edemedim.
Selamlar
rousettus
rousettus     |     17.06.2009 01:25:00
harikulade. fonundan, göz temasına, netliğinden renklerine nefis olmuş, tebrikler.
hep Trakuşa çalışmayın Trameme de karelerinizden bekliyoruz:) Mehmet Bey.
elinize sağlık, iyi geceler, selamlar.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:22:00
Çok teşekkür ederim Ahmet Hocam. Oraya da çalışacağız elbette:)
Selamlar
dmcl1
dmcl1     |     17.06.2009 01:23:00
Bende üfff !... diyeyim :)
eline sağlık Mehmet abi,üffffffff olmuş....
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:21:00
Çok teşekkür ederim Murat.
Selamlar
berece
berece     |     17.06.2009 01:02:00
aman aman.nefis.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:20:00
Çok teşekkür ederim Hakan Bey.
Selamlar
sakaladam
sakaladam     |     17.06.2009 00:56:00
harika birşey,
elinize sağlık mehmet bey,
selamlar.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:19:00
Çok teşekkür ederim Kemal Bey.
Selamlar
uozgur
uozgur     |     17.06.2009 00:31:00
İşte Nikon farkı:))
Mükemmel olmuş...
atmaca54
atmaca54     |     17.06.2009 22:45:00
E artık siz nasıl yorumlarsınız bilemem yani:))))
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:18:00
Çok teşekkür ederim Ümit Bey. Nikon farkı ortada:))
Selamlar
uozgur
uozgur     |     17.06.2009 11:56:00
Canon mu? 
çizgi roman kahramanı olan mı?:)))
atmaca54
atmaca54     |     17.06.2009 11:48:00
Ümit abim nikon yılda bişr tane çekiyor böyle kareleri:)))

Canon 7/24 sürekli çekmekte yani haberiniz olsun:))))))

           saygılarımla
ersingfb
ersingfb     |     17.06.2009 00:30:00
Harika ellerinize sağlık.

Tebrikler.
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:17:00
Çok teşekkür ederim Ersin Bey.
Selamlar
contarini
contarini     |     17.06.2009 00:27:00
Offf.
Bu olmadı işte...Koptum...:))
mehmetz
mehmetz     |     17.06.2009 16:05:00
Herhalde 5-6 defa gittim. Nerden baksan 20 saate yakın gözlem yaptım. Hiç alçaktan uçmadılar. 1 kere
aşağıdan geldi. Sonuç budur İlker:)) 
Selamlar
Beğeniler | 1
gutesmienchen || 27.06.2009 08:09:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT