X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Leylek

Leylek >> White Stork >> Ciconia ciconia

Tüm TRAKUS ailesinin kurban bayramını kutlarım. Nice bayramlar görmek dileğiyle...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Kurbanlık Niyetine
Kuş Türü
Leylek
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
26.11.2009
Çekim Tarihi
7.06.2008 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Isparta

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   118. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   1172 | Yorum Sayısı »   18 | Beğeni Sayısı »   1 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

boreocypriensis
boreocypriensis     |     28.09.2010 23:10:00
Süper:))) koca balık nasıl sığmış o nadide ağıza:) Emeğinize sağlık Cahit bey.
İyi geceler.
hakbal
hakbal     |     8.12.2009 11:57:00
çok güzel balık barbunya galiba :)
osy
osy     |     30.11.2009 18:58:00
Bol ışık , bol gıda :) .. ellerinize sağlık Cahit bey ..
gutesmienchen
gutesmienchen     |     27.11.2009 22:00:00
Ne yediğini çözemedim:) ama güzel bir kayıt olduğu konusunda arkadaşlarla hemfikirim:) Mutlu bayramlar,sevgilerimle....
sdag
sdag     |     27.11.2009 21:04:00
Nice bayramlara...
abem
abem     |     27.11.2009 19:33:00
Eline sağlık, iyi bayramlar.
MuratC
MuratC     |     27.11.2009 17:47:00
Leylegin pisbogaz halini gosteren cok guzel bir an olmus. renkler biraz fazla doygun gibi geldi bana. Birde gokyuzunde cekim sonrasi islemlerden ve/veya konversiyondan kaynaklanan harelenmeler goze carpiyor.

Selamlar, iyi bayramlar
spalaxtr
spalaxtr     |     27.11.2009 16:40:00
İyi bayramlar
snglyigit
snglyigit     |     27.11.2009 15:01:00
Cahit Bey, çok ilginç ve belge niteliği olan bir çalışma olmuş. Aklıma hemen Kovada Gölü nün yolu üzerindeki Balıkçı Mustafa nın yeri geldi, çünkü hemen o mevkide bu yaz bir leylek ailesi yaşıyordu. Acaba o ailenin bir bireyi mi?
ozgurgurgey
ozgurgurgey     |     27.11.2009 00:51:00
Çok güzel olmuş abi. Ellerine sağlık. Sizin de bayramınız kutlu olsun.
hikmet
hikmet     |     26.11.2009 22:42:00
Nefis bir kare ,tebrikler.
Iyi bayramlar ve selamlar
Hikmet
zaferK
zaferK     |     26.11.2009 22:11:00
Güzel aksiyon Cahit hoca...ellerine sağlık...
neri48
neri48     |     26.11.2009 21:40:00
çok güzel,net ve başarılı fotoğraflamışsınız....Tebrikler...
JamJar
JamJar     |     26.11.2009 21:39:00
CAhit Abi eline sağlık, ilginç ve güzel bir kare,
Isparta da bu koca balığı nerden bulmuş bu arkadaş, Eğirdir de mi ?
saygılar selamlar...
birgök
birgök     |     26.11.2009 21:36:00
Cahit Bey, leyleğin güzel bir karesi olmuş.
Hayırlı bayramlar dileklerimle.
fcencen
fcencen     |     26.11.2009 21:25:00
Leyleklerin neleri yiyebildiğinin bir örneğide burda. Çok güzel bir çekim, kutlarım. Selamlar ve iyi bayramlar.
drbozturk
drbozturk     |     26.11.2009 21:08:00
balığı nerden bulmuş??, bu leylekler demekki acaip pisboğaz oluyor, ilginç bir belge.. elinize sağlık, iyi bayramlar
Lazaga
Lazaga     |     26.11.2009 21:05:00
Çahit bey süper kare..harika ..elinize sağlık..
sizede hayırlı bayramlar
Beğeniler | 1
BORACIK || 10.05.2022 22:18:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT