X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Kızılbacak

Kızılbacak >> Common Redshank >> Tringa totanus

Gediz Deltasında Homa Dalyanı\'nda çekildi. hafif crop... Herkese MUTLU BAYRAMLAR...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Turuncubacak
Kuş Türü
Kızılbacak
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
28.11.2009
Çekim Tarihi
22.11.2009 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - İzmir

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   51. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   556 | Yorum Sayısı »   13 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

kibrislii
kibrislii     |     28.11.2009 23:50:00
Aziz bey merhaba güzel bir kızılbacak karesi olmuş elinize sağlık.
azizatik
azizatik     |     30.11.2009 00:39:00
Merhaba Mehmet Bey, teşekkürler...
neyzen
neyzen     |     28.11.2009 22:52:00
İyi bayramlar..elinize sağlık
azizatik
azizatik     |     30.11.2009 00:37:00
Teşekkürler Hasan Bey; iyi bayramlar..
mutan
mutan     |     28.11.2009 22:42:00
untamadığım yerlerden biri de bir iki saat görebilme imkanım olan homa...
elinize sağlık...
saygılarımla...
mutan
mutan     |     30.11.2009 21:54:00
umarım bu yaz kısmet olur...sevgilerimle...
azizatik
azizatik     |     30.11.2009 00:36:00
Bekleriz Serkan Bey; tekrar gezelim. Selamalr...
atmacamana
atmacamana     |     28.11.2009 19:52:00
Bacaklar çok renkli olmuş. Sevgilerimle
azizatik
azizatik     |     30.11.2009 00:33:00
Bence de Cavit Bey, selamlar...
birgök
birgök     |     28.11.2009 18:50:00
Aziz Doktorum,kızılbacağın İzmirlisini çok güzel görüntülediniz.
Haspolattakilerden de görüntüleme fırsatınız olmuş muydu?
Bu vesileyle bayramınızı tekrar kutlar, görüşmek ümidiyle,selamlarımı iletirim.
azizatik
azizatik     |     30.11.2009 00:32:00
Teşekkür ederim Birtan Hocam, aslında Haspolat ta da görüntülemiştim ama bu poz daha çok hoşuma
gitti. Selamalr, mutlu bayramlar.
drbozturk
drbozturk     |     28.11.2009 14:25:00
aziz bey, kendilerini tanırım, homa dalyanının zorluk çıkaran kuşlarındandır:) elinize sağlık güzel yakalamışsınız, bayramın son günü kısmetse deltadayım..selamlar, iyi bayramlar..
azizatik
azizatik     |     30.11.2009 00:31:00
Teşekkür ederim Bülent Bey. Aslında bu hariç diğerleri pek yaklaştırmadılar, bu arkadaşın eşref
saatiydi demek ki... Görüşmek üzere.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT