X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 519
Fotoğraflar 113860
Gözlemler 10228
Videolar 3185
Orman Tırmaşıkkuşu

Orman Tırmaşıkkuşu >> Eurasian Treecreeper >> Certhia familiaris

sertavul yaylası...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
o.t.
Kuş Türü
Orman Tırmaşıkkuşu
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
9.02.2010
Çekim Tarihi
11.08.2008 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Karaman

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   19. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   1221 | Yorum Sayısı »   43 | Beğeni Sayısı »   0 |


Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

murat1975
murat1975    |    12.02.2010 08:39:00
Nefis kadraj ve kalite ile estetik güzellik.
Elinize sağlık, selamlar
ozdensaglam
ozdensaglam    |    10.02.2010 22:32:00

en çok çekmek istediğim ama beceremediğim bir tür fotoğrafını çok güzel çekmişsiniz.

Çok güzel tebrikler,
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:22:00
özden bey teşekkürler.
birgök
birgök    |    10.02.2010 19:24:00
Kürşat Bey, değişik ve çok güzel bir kare.
Tebrikler, selamlar.
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:21:00
hocam teşekkürler.
ademyagiz
ademyagiz    |    10.02.2010 15:52:00
Sanatsal bir çalışma olmuş elinize sağlık.
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:20:00
adem bey teşekkürler.
gökçen
gökçen    |    10.02.2010 13:37:00
Çok güzel olmuş elinize sağlık...
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:20:00
teşekkürler, selamlar.
surgeon
surgeon    |    10.02.2010 13:36:00
Alıtığımız kadrajlardan farklı olmuş, emeğine sağlık dostum. Bol selam.
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:19:00
hocam teşekkürler, selamlar.
zaferK
zaferK    |    10.02.2010 13:35:00
Farklı...etkileyici...aykırı ve çok güzel...
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:19:00
zafer abi teşekkürler.
erdaltuncer07
erdaltuncer07    |    10.02.2010 12:58:00
çok hoş bir foto çok güzel kompozisyon elinize sağlık başköşe
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:18:00
erdal bey teşekkürler
neri48
neri48    |    10.02.2010 11:44:00
çok güzel ve başarılı fotoğraflamışsınız.Tebrikler...selamlar...
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:18:00
neriman hanım teşekkürler.
tellioglu
tellioglu    |    10.02.2010 11:37:00
En güzellerinden olmuş tebrikler kürşat bey selamlar.
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:17:00
teşekkür ederim. selamlar.
Mystere
Mystere    |    10.02.2010 11:17:00
Doktor bu ne :)
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:17:00
hacı abim saygılar.
asude
asude    |    10.02.2010 11:00:00
Kürşat Bey merhaba;

Fotografı açmadan küçültülmüş haliyle dedim ki bu Kürşat Bey dendir...
Yanılmamış olmak kendi adıma da güzel.... :)

Siz söylenecek tek bişey var oda her bir fotografınızın ayrı bir SANAT olduğu...
Emeklerinize ve ellerinize sağlık...
Candan tebrikler...

Selam ve saygılar.....
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:16:00
asude hanım teşekkürler.
mehmetz
mehmetz    |    10.02.2010 10:55:00
Yemek enfesti ağam:) Teşekkür ederiz. Fotoğraf için ben çekene kadar en iyisi bu üstadım:) Başköşe. Tekrar çok teşekkür ederim hacım. Aldığım kaporayı zamanı gelince hatırlatırım.
Selam ve sevgiler
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:15:00
ağam herzaman beklerim. :)
fikyor
fikyor    |    10.02.2010 10:09:00
Nefis tür, güzel fotoğraf.
Ellerine sağlık Kürşat.
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:14:00
fikret abi teşekkürler.
nkaano
nkaano    |    10.02.2010 09:27:00
Kürşat bey hem esteteik hem de teknik larak nuhteşem ellerinize sağlık
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:14:00
teşekkür ederim. selamlar.
keman
keman    |    10.02.2010 09:13:00
emeğine sağl kürşad bey güzel görüntülemişssin
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:12:00
teşekkürler, selamlar.
JamJar
JamJar    |    10.02.2010 08:50:00
Üstad harika olmuş yine,
eline sağlık, selamlar...
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:12:00
üstad teşekkürler.
Jamboree
Jamboree    |    10.02.2010 08:03:00
Harika olmuş Kürşat bey, selamlar
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:11:00
teşekkürler, selamlar.
fkocaeli
fkocaeli    |    9.02.2010 23:26:00
Nefis bir çekim,ellerinize sağlık Kürşat bey tebrikler ediyorum.
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:10:00
teşekkür ederim. selamlar.
gedizmen
gedizmen    |    9.02.2010 23:04:00
nefis bir çalışma..
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:10:00
okyay abi teşekkürler.
ogami
ogami    |    9.02.2010 22:42:00
Üstad, mükemmel foto. eline sağlık.
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:01:00
üstad saygılar.
Lazaga
Lazaga    |    9.02.2010 22:23:00
Elinize sağlık Kürşat Bey güzel çalışma..
bir an acaba dik kadraj nasıl olurdu diye düşündüm.
sevgi ve selamlar..
kursatt
kursatt    |    11.02.2010 16:01:00
ağam teşekkürler. selamlar.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 519  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT