Fotoğraf için tebrikler. benim sormak istediğim başak bir şey var. M50 kullandığınızı fark ettim. Canonun aspc aynasız fazla makinesi olmadığından bir ara düşünmüştüm ama şarj, ergonomi dışında özellikle uçarda takibi hızlı ve takipte kalabiliyor mu? deneyimlerinizi merak ettim.