X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 515
Fotoğraflar 113860
Gözlemler 10228
Videolar 3186
İncegagalı Martı

İncegagalı Martı >> Slender-billed Gull >> Chroicocephalus genei

Fikret abininki kadar güzel olmasada bu türe ait ilk fotoğrafım olduğu için yüklüyorum. D300 uğurlu geldi sanırım, bu martıyı Eskihisar\'da daha önce görmemiştim. 1/1600 F/5,6 ISO-320 420mm (300mm+1,4TC) Eskihisar/Gebze



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
İnce Gagalı
Kuş Türü
İncegagalı Martı
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
11.03.2010
Çekim Tarihi
7.03.2010 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Kocaeli

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   43. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   574 | Yorum Sayısı »   26 | Beğeni Sayısı »   0 |


Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

kibrislii
kibrislii    |    12.03.2010 20:51:00
Çok güzel bir kare oldu,tür de öyle,ben olsam gümüş deyip geçerdim,elinize sağlık.
ademyagiz
ademyagiz    |    13.03.2010 00:40:00
Teşekkürler :)
furtun
furtun    |    12.03.2010 18:54:00
Ben de henüz görmeyenlerdenim, özelliklerini gösteren güzel bir karesi. Emeklerinize sağlık.
ademyagiz
ademyagiz    |    13.03.2010 00:41:00
Teşekkür ederim :)
yalıcapkını
yalıcapkını    |    12.03.2010 00:38:00
Çok güzel çekim olmuş.
ademyagiz
ademyagiz    |    12.03.2010 11:22:00
Teşekkürler.
kryktltrk
kryktltrk    |    12.03.2010 00:26:00
ben çok beğendim. ellerinize emeğinize sağlık...
ademyagiz
ademyagiz    |    12.03.2010 11:22:00
Teşekkür ederim, iyi günler.
neyzen
neyzen    |    11.03.2010 21:08:00
Adem bey selamlar...gayet güzel olmuş
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 21:48:00
Teşekkür ederim, selamalr.
sdag
sdag    |    11.03.2010 18:48:00
D300 güzeldir güzel Adem Bey. Ellerlerinize sağlık. Sevgi ve selamlarımla.
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 20:31:00
Teşekkür ederim, selamlar.
Lazaga
Lazaga    |    11.03.2010 17:44:00
adem gayet güzel,ama özellikle sende çerçeve seçimini beğeniyorum..
selamlarımla......
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 20:31:00
Teşekkür ederim Hakan abi, selamlar :)
hayalsultan
hayalsultan    |    11.03.2010 16:54:00
Gayet güzel...:-)
Elinize sağlık.
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 20:32:00
Teşekkürler :)
birgök
birgök    |    11.03.2010 15:49:00
Adem Bey,çok güzel görüntülediniz.
Selamlar.
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 20:32:00
Teşekkür ederim, selamlar.
karaani
karaani    |    11.03.2010 10:34:00
Adem güzel kotarmışsın,bu fotoğrafa çerçeve de çok güzel uymuş.
Eline sağlık Selamlar.
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 11:57:00
Teşekkür ederim, selamlar :)
asude
asude    |    11.03.2010 10:33:00
Adem Bey merhaba;
Kendinize sakın haksızlık etmeyin.. Son derece güzel, sakin, dupduru bir fotografı olmuş incegagalının...
Makinanın uğuğruna ben de inananlardanım...
Ellerinize ve emeklerinize sağlık.. Tebrikler...

Selam ve saygılarımla...
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 11:58:00
Teşekkür ederim Asude hanım selamlar :)
oguz43
oguz43    |    11.03.2010 10:19:00
güzel çekim Adem bey , yeni makina da hayırlı olsun ..
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 11:58:00
teşekkürler :)
nkaano
nkaano    |    11.03.2010 09:17:00
Ellerinize sağlık gerçekten güzel bir kare olmuş Adem bey
ademyagiz
ademyagiz    |    11.03.2010 09:42:00
Teşekkür ederim.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 515  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT