Merhaba sevgili Mehmet bey. fotoğrafınızın altına bende yazmak istiyorum müsadenizle Ebru hanıma, Onur ve Koray Kardeşime çok teşekkür ediyorum. Sizinle karşılaşamadık ama bu gün çok değerli Arkadaşlar tanıdım konuya gönül vermiş. ELinize emeğinize sağlık. HArika karesi. Çok selamlar.