Guénon\'a göre, \'İçimizde neysek, dışımızda onu görürüz.\" İnsan, her şeye bir yansıma nazarıyla bakar. Niyetler, yargılar hep bu minvâlde oluşur. Evet, içimizde neysek, dışımızda onu görürüz. Geriye kalan her şeye körüz. Selam ve sevgiler...