Abi öncelikle çok teşekkür ederim.Söylediklerine katılırken senin elinde 22-190 MAN Kamyon camı olsa gene her zamanki gibi harika kareler çekeceğini biliyorum.
Öncelik kesinlikle yakınlık ,doğru ışık , doğru açı ve fotoğraf bilgisi sanırım.
Saygılar abi,