Merhabalar Mehmet Ali bey. Çok teşekkür ediyorum. Bu konuda başlangıçtan mayam çok iyi, sağolsun Kazım Çapacı Kardeşim beni iyi başlattı da , ben bir süre tembellik ettim. Şu sıralar enerjim yine çok yükseldi. Baktım ki, o imrendiğim, gıpta ile baktığım müthiş kareler gayret edip de emek verildiğinde mümkün olabiliyor, yapabiliyorum, yeniden dört elle sarıldım. Ve hatta ekipman bile yeniledim. Güzel fotoğraflarda , iyi fotoğraflarda buluşmak üzere çok teşekkür ediyorum. İyi dileklerimle selamlar.