Akkaşlı Çıvgın\'dan yeteri kadar kayıt alınca diğer planlara döndük. Akyanaklı Arapbülbülü de hedeflerden biriydi.
Alana ilk gittiğimizde kuşlar yoktu. Saat 14 civarlarıydı hava biraz sıcaktı. Adana\'da Arapbülbülü çekerken yaşadığım komik zorluklar geldi aklıma.
Değerli dostum Mustafa Özdemir de aramıza katıldı. Onu da görmek ayrı keyif verdi.
Epeyce dolanıp ara vermeyi kararlaştırdık. Halis Dürüm isimli yerde güzelce karnımızı doyurduktan sonra alana tekrar döndüğümüzde sesini duydum. O mu dedim ve sevgili Onur kuşu hemen gördü. Sonrasında her zamanki eğlenceli vakit aşamasına geçtik.
Bu gezi boyunca yardımını esirgemeyen sevgili Ebru Yıldırım, Nur Salkım, Onur Salkım, Emre ve Mustafa kardeşime teşekkürü borç bilirim. Tabii ki bir teşekkür de bu kuş gezisinde bana eşlik eden eşime...