Bu fotoğrafı 31.03.2023 tarihinde, Ankara\'nın Çankaya ilçesinde bulunan Anıtkabir\'de çektim. Aslanlı Yol\'da çok fazla saksağan ve yeşil papağan vardı. Ankara\'da her yer saksağan kaynıyordu. Üstelik Kastamonu\'dakilere göre daha irilerdi. Yanlarına da çok yaklaştırıyorlar. Kastamonu\'dakiler 5 metreden fazla yaklaştırmıyorken bunu 1,5-2 metreden çektim. Ama Ankara\'yı çok sevmedim. Trafik çok fazla. Yollar çok fazla ve benim bildiğim yollardan değişik. Ankara\'da bir günde 40-50 kere yanlış dönmüşüzdür. Anıtkabir\'i zor bulduk. Bence Çankırı, Ankara\'dan güzel.