Keşiş kuyrukkakanı çekildiğini duyduğumda Ankara da araba yıkatıyordum, çekilen kuşun Keşiş olup olmadığını kesinleştirmemle bir şeylerin beni hadi dediği bir gerçek ancak; fitili ateşleyen Ferit abi idi kendisine teşekkürler :), 2021 de yaklaşık onbeş gün kalan o efsane bireyden bu yana birkaç kez daha çekilmişti ancak bu sefer çekmezsem olmaz dı tabiki, hazırlıkları yapıp 13:00 gibi yola çıktım 18:00 gibi alanda idim :) ( Manavgat ) ancak 2 önemli sorunum vardı 1. konum yanlıştı 2. ise makinem de 2 pildede sarj yoktu :)))))
Turgut abiyi ( Turgut Ege ) aradım konuyu anlattım ve bekle geliyorum dedi saolsun bana pil getirdi ancak artık hava kararmıştı alanda bir iki döndük ama yarın çekeriz diyerek alandan ayrıldık... Hayatımın şokunu 15 dakika sonra yaşayacağımı bilemezdim :((( makinemi arabanın tavanın da unutmuştum ve o tepe taklak düşüp objektif 2 ye bölündüğü anı film karesi gibi gözlerimin önünden gitmiyor artık makine yok kuş da yok derken saolsun Turgut abi yarın ola hayrola diyerek teselli etti ancak çok da canım sıkılmıştı, sabah 6,30 gibi alanda idim kimsecikler yoktu ve tabi kuşu da bulamamıştım saatler saatleri kovaladı sonunda 11.08 de çıktı karşıma önce cep telefonumla kertiğimi aldım :)))) sonra da alanda beraber dolaştığımız Murat bey den ( Murat Faik Özçelik ) den aldığım canon ekipmanla kertiği pekiştirdim kendisine çok teşekkürler, sonu ne olacak D850+500 5,6 nın akibeti ama 400. kertik pek de iyi gelmedi bundan sonrası iyi olur inşallah .... Turgut abi ye çok çok teşekkürler saygılar selamlar