Yolculuk boyunca gördüğümüz manzara moralimizi iyice düşürdü. Çok büyük felaket Hatay ayağa kalkacaktır ama. Çok büyük geçmiş olsun tekrar.
Kuşu bulan sevgili Ali & Mehmet Atahan hocalarıma teşekkürlerimle.
Kapalı ve yağmurlu bir havada çekim kalitemiz düşük olsa da bu kuş ile tanışmış olmaktan mutluyuz.