Benim için de Manyas Kuş Cenneti dendi mi aklıma ilk gelen kuş. Çocukken babamın Kaybolan Dünya isimli belgeselini çektiği zamanlarda (90ların başı) oralara çok giderdik. Tepeli pelikanlar hem önemli hem de ilginç kuşlar olmalarına rağmen her zaman bana en ilginç gelen kuş bu olmuştu. Milli park binasındaki müze kısmında habitatlarıyla beraber kuşların doldurulmuş halleri vitrinleniyordu. Genelde de kimse olmazdı. Tek başıma gider dakikalarca hayretler içinde onlara bakardım. Kendisiyle daha 2 gün önce Enez\'de kamuflaj altında 10 metre mesafeden karşılaştım. O zaman da şimdi de fotoğrafınızla çocukluğuma geri döndüm. Paylaşmak istedim. Elinize sağlık.