Yürüyüşe çıkmıştım yeni tür için.Trabzon Giresun il sınırında oturuyorum.Giresun tarafında gökyüzünde birkaç karartı gördüm ve lelylek olmasını beklemiyorudum..Biraz daha yaklaşınca fotoğrafladım.İyice yükselerek Trabzon tarafına doğru uçmaya devam etti.Arabam olmadığı için peşlerine düşemedim.. ;)