Bu güzel Baraj gölünde yanında 3 arkadaşıyla beraber güzelce önümde sineklerle beslendiler.Ayrıca 5 bireyi de Baraj gölünün farklı bir lokasyonunda buldum.Belki de Türkiye\'de tek seferde görülen Orman Çıvgını sayısı bugündendir :) Bu güzel günün vesilesiyle de Ramazan Bayramınız bu kuş gibi şeker tadında geçer.Selamlari,sevgiler...