Özbekistan görevim bitti. Abimin sorunu devam ediyor . Bir ara uyandığında\"Kuş fotografları çektin mi\" diye sormuştu, onun için yayınlamaya devam ediyorum. En son abimle Adana\ da bir tarla da tek bir birey çekip çok sevinmiştik, abimin son kertiği o olmuştu. Buhara Tudakul göleti yolunda onlarcası yuvalarını hazırlamış çiftleşme törenlerini yapıyorlardı. Abimle birlikte uyandığında gülerek yorumlamak dileği ile. Herkese sağlıklı mutlu bir bayram diliyorum.