Çok teşekkürler...
Lens \ \ Canon RF 100-500mm f / 4.5-7.1L IS USM \ \
Camı oldukça kaliteli bir lens ,prime 500mm.yi pek aratmıyor.F 7,1 yetersiz ışıkta biraz sorun yaratsa da toleranslı yüksek İSO kabul edilebilir sınırlarda.
Bu lens sayesinde ,hala giriş sevyesi bodysi Canon EOS R10\ u kullanıyorum ve memnunum.Fotoğrafta da ,videoda da gayet iyi...beklediğim body çıkana kadar R 10\ u kullanmaya devam edeceğim ,selamlar...