Fotoğrafı İzmit\'te deniz kenarına yakın bir dere kenarında çektim. Sese dikkat etmedim maalesef ama davranışlarına göre daha önce bu türü görmediğime eminim. Çıvgın gibi yaprakların arasında hızlı hızlı dolaşıp duruyor ve yaprakların üzerinden böcek topluyordu. Çalı kamışçını düşünüyorum. Mustafa Erturhan ile de foto üzerinde tartıştık, o da ses sordu ama malesef ses kaydım yok. Ne dersiniz.