Mardin Nusaybin Şikranın görüldüğü bahçede ağacın altında 7kişi bekliyoruz. Sohbet esnasında Sarıasma nın benim için kertik olduğu konusu geçti, zira sesi duyuluyordu... Biraz sonra Sn. Zenginer bakın ağbi, orada dedi, şikranın geldiği söylenen ağacı işaret etti. üç kare aldım çok uzaktaydık ama, aynı anda gruptaki arkadaşlar hadi hayırlı olsun dediler... Hemen arkasından yaklaşmaya çalışırken uçtu, çok hassas. Bölgede bulunduğumuz süreçte sesini sıkça duyduk ama ne yazık ki, fotoğraflayacak şekilde yakından göremedim.
Saygılarımla.