Bayram tatiline çıktığımda seyir halindeyken Ankara\'dan çıkmadan 2 birey görmüştüm.Bayramdan sonra dönüş yolunda bu seferde Gerede yolunda karşıma çıktı ve fotokertik atmayı başardım.