Teşekkür ederim Birol Bey
Yönlendirmeleriniz gayet güzel ve başarılıydı.Biz sivrikayada biraz girişi bulma konusunda zorluk çektiysek bile sonunda bulabildik.:)Bu arada çekirge kamışçını olan yerde bir çıvgın çektik,kafkas zannettik ama boz çıkınca Rizeye de bir tür eklemiş olduk.Yardımlarınız ve misafirliğiniz için tekrar teşekkür ederiz.Tekrar görüşmek üzere,selamlar...