Kuzey abim uzun süredir akbaba çekmek istediğini bana sürekli söylüyordu. İşleri yoluna koyup boş zamanı denk getirdiğim gibi hemen telefonlaştık ve yeri belirledim. Burak da bize katıldı ve akbabaları çekmeye yola koyulduk. İlk başta yol üzerinde yüksekten uçan kara akbaba bizimkileri heyecanlandırdı. Kara akbabayı çekip yola devam ettik ve mekana geldik. ortalama 45dk içerisinde 3 türü de fotoğraflama şansı yakalayan Kuzey abi ve Burak cidden şaşakalmışlardı ki birden havada siyah beyaz bir kuş uçmaya başladı. Bizimkiler küçük akbabalarla uğraşırken vizörden baktım ve birde ne göreyim. SAKALLI AKBABA!!
Bir yıl önce Bolu\'da gördüğüm bu yakışıklı bir kez daha kendini göstermişti. Can havliyle ABİ SAKALLI!! demeye kalmadan bizimkiler yanıma koştular ve fotoğraflamaya başladılar.
Yakışıklı baya yüksekten uçsa da bize cidden güzel poz verdi ve günün bombası olmuş oldu.
İyi seyirler :)