Veysel hocam değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Size yazmaya çalıştığım yorum, yorum ekleye tıklamama rağmen birden silindiği için tekrar yazıyorum.
Kompozisyon konusuna gelecek olursam, beni takip ettiğinize göre stabil, sade ve kuşun komple gözüktüğü, arkaplanın temiz olduğu fotoğraflar paylaştığımı bilirsiniz. Aynı zamanda benimle birlikte bir çok üyenin de bahsettiğim format üzerinden fotoğraflarını görmüşsünüzdür. Ben daha toy bir kuş fotoğrafçısıyım. 01/01/2024 tarihinde tam 2 yılım tamamlanmış olacak. Sitede genellikle bu çeşit fotoğraflar yayınlandığı için bunları örnek alarak fotoğraf çekiyorum ve işliyorum. Lakin sizin gibi bir ustanın kompozisyon üzerine böyle bir yorum yapması beni cidden düşündürdü. Anladığım kadarıyla fotoğrafta estetik bir bakış açısı arıyorsunuz. Konusu ve kompozisyonu güzel olmalı haliyle. Bundan sonra kompozisyona daha dikkat edeceğim.
Değerli yorumunuz için tekrar teşekkür ederim, sevgiler :)