Oldukça uzak bir mesafeden göleti izliyordum. Çıplak gözle ancak balıkçıl ve ördekleri görebiliyordum. Sonra birden baktığım yerden kıyı kuşu sürüleri havalandı. Birkaç saniye sonra sürünün arasından bir kuş çıkıp geldi. Bulunduğum yere doğru gelerek; \"bak gördün mü ne yakaladım\" der gibiydi. :) Sanırım düdükçünlerden birini yakalamış. Acımasız da olsa doğanın ve doğan\' ın kanunu. Bu anlar da şüphesiz bizler için en heyecan verici anlardan...Selamlarımla.