İzmirde Kınık hastanesindeki çalıştığım günlerden kalan bir kare... Saklandığı yerden bir türlü tam gövde görünecek şekilde çıkmadı. Kafanın gerisi yaprakların arkasında. Mecburen portre yaptım... Herkese iyi pazarlar...