Önce fotoğrafın hikayesini, sonra da içimde tuttuğum bazı düşünceleri sizlerle paylaşayım.
Bu, aracımla beklediğim yerin hemen yakınına uçarak geldi ve kondu. Önce etrafı kolaçan edip, bir süre temizlik ve bakımını yaptı. O an bir avlanma karesi alabilir miyim diye beklerken, o ağzını yırtılacak kadar açarak böyle pozlar verdi. Doğrusu daha önce onu hiç böyle görmemiştim. Avıyla pozlar vermediyse de bir süre hoş anlar yaşattı bana, işin özü de burada işte...
Malum sosyal medya ve sitelerde herşey beğeni üzerine kurulmuş durumda, bu ortamlarda maalesef egosu tavan yapan kişiler de tanımış oldum. O insanları kendi küçük dünyalarıyla başbaşa bırakıyorum, öyle insanlar hiçbir zaman gerçek mutluluğu tadamayacaklardır, çünkü hırsları buna engel olacaktır. Asıl mutluluk, küçük şeylerden haz alabilmek ve özellikle kuş gözlemlerinde hoş anlara şahit olup, o anları keyifle izleyebilmektir.
Selam ve sevgiler...