Beslenirken gözlemlediğim şey şuydu;
Evet birlikte göç ediyorlar. Büyük sürüler oluşturuyorlar. Ancak iş beslenmeye geldi mi egoistçe davranıyorlar :) Öyle ki birbirilerini gözetleyip solucan bulan kimse onun bölgesine üşüşüp yer kavgası yapıyorlar. Sürekli değişiyorlar.