Sizlerin harika kayıtlarınızın yanında çok kötü kalıyor bu kayıtlar biliyorum. Ancak iyi kayıt alabileceğim lensler bana çok ağır geliyor. Bileklerim de pek sağlıklı sayılmaz ayrıca... 300 mm ile idare etmeye çalışıyorum. Kusura bakmayın bu nedenle(
- Fotoforumda tanı koyan Zafer Hocaya teşekkürler ♪
Selam ve sevgiler ♪♪