Gün doğmadan Gala Gölü\'nün kenarında kamuflaja girip saatlerce ördek bekledim. Tepemde saz deliceleri dönüyor bağırıyor çağırıyor, ördekler bir türlü kıyıya yanaşmıyor diye üzülüyordum. Artık işim bitip kamuflajdan bir çıktım ki arkamdaki ağaçtan bir çift Akkuyruklu kartal havalandı. Saatlerce bekledikten sonra gördüm ki asıl büyük numara bakmadığım yerde burnumun dibindeymiş. Çok heybetli bir kartal. Harika da bir anı oldu bana.