Yaşamak güzeldi..
Yağmurlar artık sevdamı ıslatmadığı mevsimde
Yine ince tütün sarar gibi sana sararıyordum
Çiğ düşmüş
Pencerenle sevişirdim..
Ve
Her gün oturduğum masa da
Adını tekrardan yazardım
Tekrardan terk edilirdim..
Biraz ayrık yaşardım sevdadan
Göz gezdirirdim duvarlarda
Belirsiz saatlerde yazılmış yazılara
Biraz ortak olurdu tenime
Biraz da ayrı düşerdik..
Bazen
Dizelerimi manasız bulan kaç kişi de geçiyordu
Beklediğim kaldırımlardan..
Ve
Yine de yaşamak güzeldi