Gece Ankara\'dan yola çıktık ve güzel bir günün sonunda evimize geri döndük. Tüm kaslarım, kemikleri,her yerim ağrıyor. Ama bu güzel kuşu Metin ile yıllardır arıyorduk, sonunda İstanbul\'a nasip oldu. Kuşu bulan Çağan ABBASOĞLU ve ekibe teşekkür ederim.
Kuşun sayesinde İstanbul, Gaziantep, Göçek, Çanakkale ve Ankara\'dan dostlarla keyifli bir gün geçirdik. Herkese teşekkür ederim.