Herkese merhaba,
Bugün bir etkinlik nedeniyle okulumuz tatildi. Ben de fırtınayı fırsat bilip belki bir şey çıkar diye otobüse atladım ve 12 gibi Rumelifeneri\'ne vardım.
Belki de hayatımın en güzel gözlemlerinden biriydi, rüzgar Karadeniz\'de ne varsa kıyıya atmıştı adeta. Yüzlerce martı ve tek tük korsanmartılar sürekli batıya doğru geçiş halindeydi.
Karaayaklı Martı günün bombalarından oldu. Aşağı yukarı 2 yıldır denk gelmediğim bu türü bugün iki birey olarak görebildim. Önce genç birey, 1 buçuk saat sonra da fotoğraftaki erişkin birey geçti.
Yarın yine alanda olacağım. Yeniden güzel haberleri duyurmak dileğiyle.:)