Hocam ben 7d m2 kullanmadım. Ama benzer sensörü sahip 70d kullanmıştım. 20mp\ den 32.5mp\ e geçmek krop açısından avantajlı. Fotoğraf kalitesinin de R7 \ de daha iyi olduğunu düşünüyorum. Odaklamada uçarda 7dm2\ den daha iyi olduğunu düşünüyorum R7\ nin. Sabitte bazı netleme sorunları olabiliyor. Bu konularda yazacak daha çok şey var ama ben R7\ den genel anlamda memnunum.