Fotoğrafım kuş türünü yansıtmıyor belki ama; Saksağanı çok seviyorum, fotoğraf adına çok iyi bir model. Değerli Arkadaşlarıma farklı bir fotoğraf sunmak istedim 2010 yılından, sandıktan. Saygılarımla.