Sevgili Kardeşim Okan Arslangiray ile 18 Mart 2010 tarihinde yaptığımız Manyas arazisi dosyasında bir köşede saklı kalmış. Görüp bulduğumda sevindiğim fotoğrafım; kertik ... Temelde bu hobim güzel ve özel fotoğraflar çekebilmek üzerineyken ne kadar dirensem de yine de konuda tür sayısını arttırma hırsına kapılmamak mümkün değil. Şimdi eski fotoğraf dosyalarımı daha bir farklı bakışla tarıyorum...