Sevgili kardeşim Murat Kağan\ la aramızda espri konusuna dönüşen bir kuş kendisi. Bir gün Ordu\ da pelikan da çekeceğiz der gülerdik. Alana girdiğimde iki ak pelikan gencini fark ettim ama inanamadım. Evcil olur mu sorusunu dahi düşündüm. Samsun ve Trabzon kayıtları var ama Ordu bununla ilk oldu. Dev bir kuş. Dakikalarca dinlendi temizlendiler. Sonra artan bir ivmeyle dev kanatlarını çırpmaya başladılar. Ardından koşar gibi bir kaç adım ve uçuş. Sanki bir uçak gibi havalandılar. Ardından bakakaldım. Muhteşemdiler. Peşlerinden 15 kadar martı taciz etmeye başladı. Hemen aracımla bulunduğum konumdan ayrıldım ve takip ettim. Sonunda martılardan kurtulmuşlardı. Ve Giresun\ a doğru yolcu ettim. Ömürleri uzun olsun...