Asrın felaketini bir günde iki defa yaşadıktan sonra 1,5 ay kadar ara verdiğim kuş fotoğrafçılığına geri dönüş yapmıştım. İyi ki bu kararı almışım ve kuşların dünyasına yeniden dönmüşüm. Yeni yılda da fazla kertik derdine düşmeden kısmetime çıkana razı olarak bu işten keyif almayı düşünüyorum. Şehrimizde tüm mevsimlerde potansiyel olarak yaşayan bu canlıları güzel bir şekilde çekmeye devam etmek istiyorum. İnşallah yeni yıl da bir öncekinden daha güzel ve verimli geçer. Herkese sevdikleriyle birlikte sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.