Ergün Cengiz\'e selamlarımla...
Ankara\'da olduğum zamana denk gelince 3-4 gün geciktim. Bir de gitmeye niyetlendiğim gün fırtına yağmur çıkınca ümidim kesilmişti.
Akşam Soner Bekir\'e yazınca benim için alana kontrole gitti. Ve kuşu görünce düştüm yola. Nihayete erdi kavuşmamız :)
4 günde Ankara, İstanbul, Bursa ve İzmir yapmış oldum. Finali güzel bir nadiratla yapmış olmanın sevinci ile
Herkese selamlar, tekrardan mutlu yıllar.