Bu fotoğrafı 2008 yılında çekmişim. O zamanlar filmli makine ile dia çekim yapardım.. Çektiğim kuş fotoğraflarını ise projeksiyon makinesinden karanlık ortamda perdeye yansıtır o şekilde izlerdim.. Nerde böyle bilgisayarlar, internetler, paylaşım siteleri olacak... Kuşlarla ilgili soru soracak adam bile bulamazdım.. tanım yapacak doğru düzgün kitaplar bile yoktu...Değerli büyüğüm Zafer Hocam her zaman derdi Okyay artık dijitale geçme zamanın geldi hadi al artık dijital makine deyip dururdu...Çok direndim geçmemek için lakin pes ettim ve ilk dijital makinem olan 30d ile çekimlere başladım.. Bu karede o eski günlerden... Umarım beğenirsiniz...
(NOT: BU FOTOĞRAF 2008 YILINDA ÇEKİLEN BİR FOTOĞRAF.. TRAKUŞUN fotoğraf yüklemesinde çekim tarih aralığında 2008yazılı olmadığı için 2009 olarak işaretlemek zorunda kaldım...)