Teşekkür ederim Levent Abi. İyi ışık altında 800mm f11\ in keskinliğini beğeniyorum. Ama tahmin edeceğin gibi 800mm sabit bir lensi -hele de krop makinede- kullanmanın bazı zorlukları var. Özellikle uçarda kuşu bulmak ve kadrajda tutmak biraz zor. Öte yandan R7+800mm f11 ikilisi ile gezerek ve kamuflaja girmeden, yorulmadan (toplam ağırlık 1800gr civarı) çekim yapmak da çok keyifli. :) yeni çıkan 200-800mm lens her derde deva olacak gibime geliyor. Benim de aklımdan geçiyor...